Svet-Stranek.cz
Česka Železnice na adrese: ceskazeleznice.svet-stranek.cz
Česká Železnice

Novinky:Česka Železnice na adrese: ceskazeleznice.svet-stranek.cz

Novinky

Vítejte na našich stránkách.
<< na začátek | < předchozí   | ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... |   další > | na konec >>
25.06.2012 Přesnost vlaků Českých drah v květnu

Přesnost vlaků Českých drah v květnu

25.6.2012 - 14:02
České dráhy v květnu vypravily 213 736 spojů s přesností 92,4 %. Tradičně nejpřesnější jsou osobní vlaky (včasnost jízdy v 93,2 %), dálkové rychlovlaky SC Pendolino na lince Praha – Ostrava (včasnost jízdy 92,5 %), rychlíky jely bez zdržení v 85,8 % případech a nejnižší míra přesnosti byla u vlaků EuroCity (75,8 %) a expresů (73,4 %). U těchto vlaků je přesnost ovlivněna velmi dlouhým projížděným úsekem (například vlak Jan Jesenius má trasu dlouhou cca 1 300 km, vlak Vindobona dokonce téměř 1 500 km) a menší mírou přesnosti některých zahraničních železnic.
V České republice připadalo v květnu až 37 % délky zdržení na vlivy mimo železnici, kam spadají například nehody (usmrcení osoby v kolejišti, nehoda na přejezdu) nebo povětrnostní vlivy a jejich důsledky (podemletí tratě, pád stromů na trať atp.).
Nejčastější příčinou zdržení ovlivněnou provozem pak bylo čekání na přípojný spoj proto, aby byla zajištěna návaznost dopravy a cestující se v co největším počtu případů dostali pohodlně do cíle své cesty. Druhým nejčastějším důvodem zdržení bylo křižování na jednokolejné trati. Česká republika má při velké hustotě vlaků jeden z největších podílů jednokolejných tratí, a to včetně hlavních rychlíkových a dokonce koridor

25.06.2012 České dráhy vyhlásily výběrové řízení na motorové jednotky pro linku R27 Olomouc - Krnov - Opava - Ostrava

25.6.2012 - 9:29
České dráhy dnes vyhlásily soutěž na dodávku 11 kusů nových nízkopodlažních, klimatizovaných, motorových jednotek určených pro linku R27 Olomouc – Krnov – Opava – Ostrava. Parametry vozidel jsou stanoveny v souladu s požadavky MD ČR na vozidla pro tuto soutěženou trať. Soupravy mají být nízkopodlažní, vybevané klimatizací, oddíly 1. třídy, elektrickými zásuvkami pro napájení drobné elektroniky, audiovizuálním informačním systémem a dalšími moderními prvky. Předpokládá se nákup 6 jednotek s kapacitou přibližně 180 míst k sezení (označené jako DMU 180) a 5 jednotek s kapacitou přibližně 120 míst (označené jako DMU 120).
Vítěz soutěže vzejde z elektronické aukce.
Předpokládaná hodnota zakázky je 1,060 miliardy Kč. Vozidla mají být dodána před zahájením provozu podle soutěže MD ČR na linku R 27, tedy do podzimu 2014.
Další podrobnosti získáte na informačním systému veřejných zakázek.
Kontrakt s vítězem soutěže na dodávku vlaků bude uzavřen v případě, že České dráhy uspějí ve výběrovém řízení vyhlášeném MD ČR na provoz linky R27 Olomouc – Krnov – Opava – Ostrava a budou na ní zajišťovat dopravu také po roce 2013.

<< na začátek | < předchozí   | ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... |   další > | na konec >>
návštěvníků stránky
celkem43 059
tento týden72
dnes23